-In cazul in care doriti sa anulati o comanda sau sa va retrageti din contract inainte ca produsele sa fie efectiv livrate, va rugam sa contactati Mobilacova.ro(SC.VALIR-NEK.SRL) telefonic sau la adresa de email,contacte care sunt disponibile pe site.(https://mobilacova.ro/contact)
-Potrivit legislatiei din Romania, articolul 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor.
Termenii si conditiile de returnare a produselor
-Daca doriti sa va retrageti din Contract dupa ce produsele v-au fost livrate, trebuie sa solicitati in scris prin mail acest fapt in rubrica ,,Detalii de contact,,unde veti gasi un formular pe care sa il completati cu datele cerute si sa specificati in mod clar ce produse doriti sa returnati, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea lor.Orice solicitare dupa acesta perioada nu mai este valabila. Un operator va va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 5 zile lucratoare din momentul inregistarii.
-Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile aferente, documentele originale, in ambalajul lor original, daca este posibil. Pentru produsele returnate conform prezentei Politici de retur trebuie sa suportati integral costurile legate de returnarea acestora.Va rugam sa aveti in vedere ca, in calitate de consumator, sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora . Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, prezinta urme de montaj, uzura sau folosire, zgarieturi, este murdar sau are feronerie lipsa sau defecta si nu poate fi revandut ca si produs nou,acesta va fi exceptat de la exercitarea dreptului de retur.
-Datorita volumului si greutatii mari a produselor,acestea trebuiesc predate (in fata imobilului) persoanei mandatate de SC.VALIR-NEK.SRL pentru preluarea si transportul acestora.Vanzatorul va organiza transportul de retur al produselor in nu mai mult de 30 zile calendaristice.Costul transportului de retur este suportat de catre client si se retine din suma ce va trebui rambursata dar care sa nu depaseasca 30% din valoarea produselor.In toate cazurile nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a rambursarii.
-La primirea coletului, va rugam sa verificati integralitatea produsului.
-In cazul produselor care au specificate pe nota de transport "deschidere colet" la livrare(in cazul curierului) sau la preluarea produsului de la persoana mandatata de vanzator(SC.VALIR-NEK.SRL) este obligatoriu verificarea completa a produselor in momentul livrarii. Pentru aceste produse semnarea documentelor de transport sau a documentelor ce insotesc produsele, implica acceptarea acestora,integritatea si calitatea lor. Orice reclamatie ulerioara cu privire la eventualele deteriorari ale produselor datorita transportului sunt nule.
-Clientul are obligatia sa verifice integritatea fiecarui element inainte de asamblare si sa nu asambleze produsul in cazul in care constata defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului in aceste conditii atrage dupa sine pierderea garantiei. Prin montarea produselor care au fost livrate se intelege acordul dumneavoastra privind calitatea si integritatea acestora, ceea ce inseamna ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor dumneavoastra si nu se supun politicii de retur.
In cazul constatarii unei deteriorari/defect al produsului clientul are obligatia de a instiinta vanzatorul in termen maxim de 5(cinci)zile calendaristice de la primirea produsului prin mijloacele de comunicare puse la dispozitie in site.
-Contravaloarea produselor returnate va fi restituita clientului dupa cum urmeaza:
a.Pentru comenzile achitate cu card online suma va fi restituita in contul din care a fost facuta plata.
b.Pentru comenzile achitate cu OP/Ramburs/Card bancar suma va fi restituita prin virament bancar in contul indicat de client sau prin mandat postal.La restituirea prin mandat postal clientulul va suporta comisionul aferent tranzactiei ce va fi retinut de vanzator din suma de restituit!
-Vanzatorul(SC.VALIR-NEK.SRL)poate modifica oricand termenii si conditiile de returnare,fara a instiinta clientul,acesta din urma avand obligatia de a verifica inaintea oricarei comenzi aceasta rubrica din site.